Volleybalvereniging Wieringermeer slaat slag

1 juni 2020

Ook Volleybalvereniging Wieringermeer kwam in de problemen door de corona-maatregelen. Binnen sporten is niet meer toegestaan. Dat is lastig voor zaalsporters. Daarom zetten zij het plan op om buiten te gaan volleyballen. Daar heb je dan natuurlijk wel het juiste materiaal voor nodig. Hiervoor vroegen zij om hulp bij de Hollands Kroonse Uitdaging, die daarvoor de beschikking had over het Microsoft C-19 Response Fund. Afgelopen week trainden de meiden van de volleybalvereniging voor het eerst buiten. De rest van de vereniging zal snel volgen.

Deel het bericht:
"Volleybalvereniging Wieringermeer slaat slag"
eenvoudig via:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Zoeken

Het laatste nieuws

Succesvolle jubileumweek Flevo

MIDDENMEER – De feestweek ter gelegenheid van het 80-jarig bestaan van voetbalvereniging Flevo is zaterdag succesvol afgesloten met het traditionele

Bankje matcht bewoners en buurt

NIEUWE NIEDORP – Een eenvoudig bankje kan soms een groot verschil maken. Dat blijkt bij woonzorglocatie De Trambaan van Samen

Scroll naar boven